27mei lilliangulf shore campground

27 mei 2018

Vandaag zondag een rustig dagje, eerst lekker uitslapen. Daarna heerlijk ontbijten met hagelslag van de aldi natuurlijk. Je kan niet zonder😁 eerst de was doen wij vrouwen ontkomen nuet aan de dagelijkse beslommeringen.

We zijn heerlijk naar het strand geweest de tropische storm alberto zorgde voor veel golven in zee, heerlijk om daar in te duiken. We zijn zelfs een beetje verbrand. Mooie schelpen gezocht.

Hier in Amerika verbaas ik mij over veel dingen ze hebben hier prachtige natuur en daar zijn ze uiteraard zuinig op, maar als je gaat boodschappen doen bij de wallmart dan krijg je alle artikelen in een plastic zakje aangeboden zie foto’s . We hebben er een filmpje van maar die krijg ik nog niet geplaatst wellicht wanneer ik t met de laptop probeer.

We gaan zo nog even naar t strand hier bij de camping om de dolfijnen te zien. Gisteren hebben we ze niet gezien. Morgen gaan we hier weer vertrekken op weg naar new orleans liefs van ons allemaal😘

1. Ineke Tijs:
    28 mei 2018
    Heerlijk die zee en het golfschuim aan je voeten. Dan heb je echt vakantie.
  2. Wilma te molder:
    28 mei 2018
    Zo te zien zijn jullie vol op aan het genieten
  3. Rianne Heijnen:
    29 mei 2018
    Dankjewel voor jullie reacties ineke en wilma, altijd leuk om reactie te krijgen, we genieten hier echt volop lieve groetjes