28 mei

28 mei 2018

28 mei

Memorial day is het vandaag, alle omgekomen militairen worden herdacht.

Vanmorgen alweer afscheid genomen van lillian gulf shore campground. Eerst onderweg weer tanken anders halen we new orleans niet. We komen daar iemand tegen die brood en koekjes uitdeelt aan minder bedeelden. Ik denk dat wij er ook zo uitzien want hij bied ons van alles aan. We ontkomen er niet aan of we zijn verplicht om iets aan te nemen. We rijden naar mobile daar  ligt het battle ship the uss alabama deze vocht in wo 2 van 1943 tot 1945. Een giga schip waar 2500 man bemanning op zat ook was er een hal met vliegtuigen en een onderzeeër je kon overal in en we hebben daar ruim 3 uur rondgelopen .  Zeer indrukwekkend en zeer de moeite waard. Heel even miezerde het toen we daar aankwamen dat was dus de tropische storm waar iedereen in nederland ons voor waarschuwde😂even later scheen de zon weer . En zo rijden we van florida door alabama naar Missisippi van de ene staat naar de andere staat. Machtig mooi met zo’n camper rond toeren, ik kan hier best aan wennen.   We hebben onderweg gegeten bij de grote gele M . Favoriet bij Elbert 🤣.  Kennen jullie die tekenfilms waar zo’n wolkje getekend is waar een giga regenbui uitkomt? Nou daar zaten we dus  midden in op de snelweg je zag geen hand voor ogen het duurde maar 5 minuten en toen scheen de zon weer. Om 20.30 waren we op de camping, nou ja t was meer een parkeerplaats waar allemaal rv’s stonden. Wel beveiligd en met een zwembad en gratis koffie en midden in t centrum waar it all happens yeah

1. Frieda:
    29 mei 2018
    Toch fijn dat ze jullie te eten geven. Weten wij zeker dat jullie daar niet verhongeren , haha!Veel plezier op jullie verdere reis.
  2. Ilja:
    29 mei 2018
    Wat leuk om alles te kunnen volgen. Geniet van jullie verdere reis. Heel veel plezier nog met zn allen!