29 mei

29 mei 2018

Een dagje new orleans op het beroemde french quarter. Een mooie mix van verschillende mensen. Creools en franse invloeden zijn er te vinden. Het beroemde café du monde waar mensen een uur in de rij staan voor een plekje om een kopje koffie te drinken. We hebben voor 3 dollar een tramkaart gekocht en daar kun je de hele dag mee rond rijden. We zijn langs prachtige mansions gekomen en hebben een schitterende bibliotheek bezocht. We zijn te voet langs de Missisippi gelopen en hebben heerlijk gegeten. De huizen hebben prachtige balkons en er klinkt muziek in de straat.  Ook zwervers gezien maar zo crimineel als ze zeggen dat het is heb ik niet ervaren. Toen we weer thuis waren nog even een duik in het zwembad en wilma natuurlijk in de hottub die kouwkleum 😂 hebben we kennis gemaakt met twee stellen uit texas. Dat was erg gezellig. We gaan nu nog een laatste drankje doen en dan naar bed.

1. Nicole Abbink:
    30 mei 2018
    Leuk om dit via je blogspot te volgen. Leuke anekdotes voor de People back home.
  2. Wilma ter horst:
    30 mei 2018
    Leuk die verhalen. Als Wilma het koud heeft laat ze dan maar hier komen, het blijft maar 30 graden ondanks hevige onweersbuien. Zelfs Aalten haalde het geldersenieuws met ondergelopen straten. Wat zien jullie veel moois Toch wel handig zo'n camper. Omdat nu het muzikale gedeelte begonnen is neem ik aan dat jullie de hele dag aan het zingen zijn.
  3. Rianne Heijnen:
    30 mei 2018
    Hoi wilma ja we hadden al foto’s gezien van onze straat bij de buurvrouw stroomde het toilet over .
    T is hier erg warm maar wilma vond het zwembad koud 😂 ja we zingen wat af hier, maar de buren zijn er niet zo blij mee😂bedankt voor je reactie leuk om wat te horen
  4. Rianne Heijnen:
    30 mei 2018
    Hoi nicole, leuk jouw reacties op ons blog. Ook altijd leuk om wat terug te horen t is hier lekker warm en we genieten volop. Doe je de groetjes aan iedereen op Stegemanhof 😘
  5. Maurice:
    30 mei 2018
    Veel plezier daar ziet er goed uit
  6. Rianne Heijnen:
    31 mei 2018
    Hoi maurice wat leuk dat je reageert, we vermaken ons hier best. Lieve groetjes en een dikke kus voor de kinderen van ons😘
  7. Francis Ansink:
    31 mei 2018
    Zo te zien hebben jullie het goed naar de zin. HEERLIJK

Ik zal maandag aan de wandelgroep Beth San verslag doen van jullie fijne
    vakantie.Groetjes😎
  8. Rianne Heijnen:
    31 mei 2018
    Hoi francis ja t is hier geweldig, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we naar memphis eerst naar tupelo zijn geboorte huis en dan naar graceland de groetjes aan iedereen bij het wandelen