30 mei

30 mei 2018

Vandaag onze laatste dag in new orleans. Nog twee nachtjes slapen en mijn grote droom komt uit😍😍dan zijn we namelijk in Memphis. Vandaag een tochtje met de airboot gemaakt door een moeras waar alligators leven. In de jaren 60 was er door de hacht op hen bij a geen alligator meer over. Ze hebben toen een fok programma opgezet en nu leven er weer veel alligators daar. Hoewel er nog steeds 80 %van de bany’s het niet overleven omdat e opgegeten worden zijn het er genoeg om de populatie in stand te houden. De gids had een kleine alligator van twee maand oud bij zich op de boot wanneer hij groot genoeg is word hij weer uitgezet.

Het was een erg warme  dag dus toen we weer op de campground waren hebben we eerst maar eens een duik in het zwembad genomen. Vanavond gaan we eten in de stad en hopen dat we een leuke jazz bar vinden met goede muziek en een lekker drankje groetjes van deze kant😘

1. Lia:
    31 mei 2018
    Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar! ......en dan moet het mooiste nog komen. ELVIS!! Geniet er dubbel van.😘
  2. Rianne Heijnen:
    31 mei 2018
    Hallo lia , ja het is echt genieten en net wat je zegt t mooiste moet nog komen nog 1 nachtje slapen en dan is t zo ver 😍
  3. Evelien ter huurne:
    6 juni 2018
    Wow wat vet zeg!!! Die krokodillen zo dicht bij hè...!! En een super de luxe verblijf groetjes!