Zondag 18 sept

18 september 2022 - Santorini, Griekenland

Begonnen met een heerlijk ontbijt, de griekse yochurt is toch hier wel echt t lekkerst. Total komt in Nederland een beetje in de buurt. Daarna poosje zwemmen en luieren bijt zwembad. Om 12.15 de bus naar Fira gepakt en van daaruit richting Oia, de kerkjes met de kenmerkende blauwe daken die je op internet en ansichtkaarten ziet zijn daar gemaakt. Deze plaats is in 1956 met europa’s grootste aardbeving compleet verwoest en daarna weer op gebouwd. Onvoorstelbaar hoe ze dat daar boven voor elkaar kunnen krijgen. We zijn ook nog lopend vele trapjes op naar Firo stefani geweest . Mooie foto’s gemaakt. Daarna heerlijk gegeten en met de bus weer naar Monolithos. Eerst dachten we waar zijn we beland, lijkt wel een industrieterrein, maar nu we de andere plaatsten gezien hebben ben ik blij dat we daar niet zitten. Wij zitten heerlijk rustig en wat belangrijker is we zitten aan zee. De bus kost €1,60 dus das geen geld. En de bushalte is naast ons appartement evenals een drietal restaurants en een winkel. In de andere plaatsen zit je boven op de berg en moet je lopend met je koffer al die trappen op. Morgen alweer de laatste dag rustig aan doen en dan dinsdag wee naar huis, lange broek weer aan heb ik gehoord brrr niks geen zin an

groetjes van ons

1. W te molder:
    18 september 2022
    Mooie foto's rianne geniet van de zon hier heeft het de hele dag geregend 😱
  2. Rianne Heijnen:
    18 september 2022
    Aaah ik hoorde al dat t de hele dag had geregend bah niks an.
    Maar ja we zullen toch een keertje weer naar huis toe moeten haha
  3. W te molder:
    18 september 2022
    Maar midden van de week wordt het hier ook weer mooi weer