Maandag 19 sept

19 september 2022 - Santorini, Griekenland

Nou we hadden ons onze laatste dag in Santorini anders voorgesteld. Gisteren kreeg Rob last van hart kloppingen en we hebben besloten om later in de avond toch naar het ziekenhuis te gaan. Daar hebben ze hem een nacht gehouden en allerlei onderzoeken gedaan, vanmorgen om half 8 ben ik er met onze chauffeur heen gegaan, nu ligt ie in een ander ziekenhuis omdat hier een cardioloog was. Het blijkt dat hij een licht hartinfarct heeft of t zit er aan te komen, zeker weten doen we t niet. Maar vliegen is out of the question. Maar om toestemming van de zorgverzekeraar te krijgen duurt nogal. We zijn inmiddels al aan 17.00 uur en nog geen steek verder, in Nederland lijkt t ook wel op griekenland t duurt en t duurt.ze zijn er mee bezig zeggen ze maar wachten duurt erg lang. T ziet er naar uit dat hij naar athene moet om geholpen te worden. We wachten maar even af. Maar appie en ik zullen alleen terug reizen helaas. Ik hou jullie nog op de hoogte

1. Lia Ebbers:
    19 september 2022
    wat is dat triest, veel sterkte voor jullie allen!
  2. W te molder:
    19 september 2022
    Wat jammer sterkte allemaal
  3. Rita Sint:
    20 september 2022
    Gehoord van Rob dat het met hem goed gaat.Er is een stent geplaatst en hij hoopt eind van de week naar huis te mogen gaan.jullie hebben toch een prachtige vakantie gehad en heel veel gezien.Dank je voor de mooie verslagen Rianne.groetjes voor jullie allemaal.
  4. Rianne Heijnen:
    20 september 2022
    Hallo Rita, ja we hebben een prachtige reis gehad jammer van de laatste dag, maar t gaat goed met hem en dat is t belangrijkste
    Dank voor je reacties op mijn blog leuk is t dat mensen er plezier aan beleven