Zaterdag 17 sept

17 september 2022 - Santorini, Griekenland

Vandaag een rustdagje eerst lekker ontbijten daarna naar de zee. ‘s middags bij t zwembad geluncht. En om 17.00 uur met de bus naar Fira Rob had geen fatsoenlijke badhanddoek bij zich en wilde er 1 kopen, en mijn jurkje voor over het badpak was stuk en daar wilde ik graag een andere voor. Nou we zijn alletwee goed geslaagd. We hadden nog tijd over voor de bus weer kwam dus een lekkere cocktail genomen. De heren wilden er nog 1 en alà je leeft maar 1 keer dus nog zo’n  ding besteld. Maar aangezien ik nooit alcohol drink begon ik t al aardig te voelen. Op de terug weg zat de bus zo vol dat er mensen moesten staan. Nou zeg wat van die jongeren hebben echt geen opvoeding gehad ze bleven gewoon zitten toen er zo’n oud mensje aankwam, ik zou me rot schamen dus ik heb haar mijn plaats aangeboden, ze pakte wel twee maal mijn hand om te bedanken, dus pap en mam jullie hebben ons toch wel goed opgevoed😍. Bij t appartement aangekomen zijn we gaan eten bij de buren, een echt grieks restaurant waar de locals ook eten, bleek het naamdag te zijn van de eigenaresse. Naamdag is in Griekenland belangrijker dan  je verjaardag . We kregen een heerlijk dessert van haar. Tijdens de maaltijd kwam er een rode kat bij ons aan tafel zitten, netjes op de stoel bleef ie appie aankijken. Nou je raad t al appie bleef het diertje voeten zo schattig, hij bleef rustig zitten wachten of ie wat kreeg en pakte t heel rustig uit de hand. Nou dat was t wel weer zo’n beetje, tot morgenmaar weer