Zaterdag malta

20 mei 2023 - Sliema, Malta

Nou we kregen gisteren een kamer op de eerste verdieping maar de lift was te klein voor de rolstoel, dus wij hadden om een andere kamer gevraagd. Vanmorgen na t ontbijt kregen we te horen dat we en kamer op de begane grond zouden krijgen. Dat was een opluchting, veel gemakkelijker. We hebben van het personeel van t hotel een goede uitleg gekregen waar we allemaal heen konden gaan ze heeft een heel programma opgesteld. Vanmorgen met de hop on hop off bus gegaan richting blue grotto. Onderweg werd er van alles verteld. We kwamen ook door t dorpje marsaxlokk een heel mooi vissers dorpje, daar gaan we deze week ook nog heen. Bij blue grotto zijn we uitgestapt. We hebben Joke op de klif geparkeerd en zijn zelf over de rotsen geklommen om foto’s te maken. Mooie vetplanten en cactussen groeien hier en agave waar hele bomen uitgroeien nog nooit zoiets gezien. We hebben hier ook geluncht en ijs gegeten. En om half 5 de laatste bus nog net kunnen pakken om weer terug te gaan. We moesten wel staan want hij zat propvol. Thuis moesten we alles snel pakken om te verhuizen naar een andere kamer, en toen op zoek naar een eettentje . We hebben heerlijk gegeten en gaan op tijd naar bed want morgen moeten we heel vroeg op. Tot schrijfs maar weer.