Malta vrijdag

19 mei 2023 - Sliema, Malta

Nou t was een vroegertje vanmorgen, om 5 uur op.kwart voor 6 vertrokken bij Elly met de taxibus. Na een voorspoedige reis kwamen we enigszins te vroeg aan op Schiphol. Daar lekker koffie met een broodje gehad. T is een heel gedoe met joke in de rolstoel met haar been helemaal voorruit. Je moet oppassen dat je niet overal tegen aan stoot. Maar afgijn alles ging goed prima vlucht en zowaar de rolstoel was ook nog mee gekomen. Er stond een man met de naam Elisabeth op een bordje, bleek die voor ons te zijn weet ik veel dat Elly eigenlijk Elisabeth heet . Wij na een file vormige rit naar Sliema waar ons hotel was, ingecheckt krijgen we een appartement toegewezen dat 3 straten verder ligt. Nou zijn de straten en stoepen daar niet zo mooi als in Aalten, dus met een rolstoel is nog wel een dingetje. Nou de bayview was ook niet te vinden maar ach t bed was goed en we zijn toch niet veel op de kamer. We hebben een siciliaans restaurantje gevonden waar een top bediening was en heerlijk eten. Later een stukje over de boulevard gelopen maar tja we zijn de jongsten niet meer dus maar ons bed opgezocht. Morgen weer een nieuw verhaal.

1. Ineke:
    19 mei 2023
    Hele belevenis. Veel plezier😘
  2. W te molder:
    19 mei 2023
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen veel plezier
  3. José:
    21 mei 2023
    Wat een avontuur ,heerlijk!
  4. Evelien ter huurne:
    23 mei 2023