Malta zondag

21 mei 2023 - Sliema, Malta

Nou vandaag een dag met weer een andere wending. Vroeg op im te ontbijten en op tijd bij de bus te zijn. Waar we heen wilden bleek gesloten, maar we zagen een prachtige kerk. Hup naar de ingang bleek er nog een dienst te zijn. Afijn eerst koffie, das altijd erg belangrijk, om 12.00 uur ging de kerk open dus naar binnen. We moesten een hoge trap op om boven in de kerk te komen. Joke bleef beneden en ook lenie ging weer naar beneden . De kerkklokken luidden heel hard en hoe hoger je kwam des te harder t ging. T was een prachtig gezicht van boven af de kerk te bekijken. Ook onder zijn we de hele kerk doorgelopen. Later weer op de hop on hop off bus de noordzijde van t eiland rondgereden, we hebben nu al aardig goed in de gaten welke bus en waar heen we gaan. Toen we thuis kwamen lagen er weer fijn nieuwe handdoeken, en zelfs mijn zeep die ik in de douche op t andere app had laten liggen, lag zo maar weer op de tafel, super personeel hier. Ik moest erg nodig naar toilet en had een mooie drol neergelegd, wil die wc niet fatsoenlijk doorspoelen , tjonge jonge ik heb wat geprobeerd. Toen ik wilde zeggen dat men deze wc maar niet moesten gebruiken even kwam er van de andere wc een boel water naar boven. T spetterde alle kanten op, ik zei das handig een zelfreinigende konten wasser hebben wij. Als je niet oppast komt de drol van die andere wc hier weer naar boven. Gelukkig stopte de regen buiten en toen was de wc ook weer rustig. Poeh poeh, tijd om zo te gaan eten dus morgen weer een nieuw blog.

1. W te molder:
    21 mei 2023
    Nou jullie maken wat mee🤣🤣