7 juni

17 juni 2018

Volgens mij is er een verhaal niet op t blog gekomen, waarschijnlijk door de slechte wifi daar, daarom alsnog dit verhaal

Woensdag 6 juni

Vandaag een lange rit voor de boeg ruim 300 mijl

We verlaten de stad en gaan de natuur weer in. Dat blijkt als we in georgia komen bij indian springs state park. Een groot park met in het midden een meer, dat was vroeger heilig water dat werd door de indianen gebruikt voor de zieken. We parkeren onze rv op de plek. Eerst de picknick tafel schoonvegen, we verwonderen ons over wat voor zaadjes er op de tafel liggen. We hebben ze er afgeveegd,komt de buurvrouw  naar ons toe zij had de zaadjes erop gelegd voor de vogels en de eekhoorns. Ze had een heel verhaal waar wij maar de helft van verstonden maar t kwam erop neer dat ze geen buren had verwacht. Ze hadden een beagle bij zich die zo dik was t leek wel een varken zo knorde hij ook. 😂😂

Wij hebben op de deur van de camper een plaatje van een golden retriever misschien hebben jullie dat gezien op de foto’s haha die mw kwam naar wilma en vroeg of dat onze hond was. Ze zal hem zielig hebben gevonden dat ie alleen maar uit t raampje mag kijken 🤣🤣 ik hoop dat ik t filmpje wat ik gemaakt heb van de hond hier in kan zetten, en Rineke als je meeleest hij ziet er iets anders uit dan milo