16-6-2018

Lieve allemaal,

wanneer ik dit schrijf zit ik al weer thuis aan de koffie,de was is al weer gedaan het onkruid uit de tuin, het stond huizenhoog. Het gras was gelukkig gemaaid door oze lieve buurman, Johan bedankt.
we hebben woensdag lang moeten wachten voodat we konden vliegen. we hebben de laatste nacht in het hotel geslapen, en 's morgens genoten van een heerlijk ontbijtje. We moestten echter al om twaalf uur uit het hotel, dur waren al vroeg op het vliegveld en we zouden pas om half 8 vliegen 's avonds. We hebben een beetje spelletjes gedaan. en Wilma heeft nog iemand het leven gered, maar dat was het dan wel zo'n beetje.
Er was een klein jongetje dat zich verslikt had en een astma aanval had, de moeder was in paniet en vroeg om een inhaler, ze sprak echter spaans dus niemand verstond dat, pas toen ze het in het engels vroeg begreep wilma waar het om ging, Wilma is een goede nurse en heeft altijd een inhaler bij zich. Ze heeft het kindje weer rustig aan het ademen gekregen, ondertussen was 911 al gebeld, maar die hoefden niks meer te doen.
Mijn zusje was de held van de dag.
We hebben een rustige vlucht gehad met films kijken spelletjes doen en lezen/haken. We hadden wind mee dus we vlogen maar 8 uur dat was een mazzeltje.
Toen we in Nederland kwamen regende het dus dat was een lekkere binnenkomer. Afijn ik hoop dat jullie genoten hebben van ons blog, er zullen nog meer foto's op komen zodat ik hier een fotoalbum van kan maken,hiern komen dan ook de verhalen in das wel leuk voor os nageslacht, haha

lieve groetjes, en wellicht tot een volgende keer

1. Francis Ansink:
    16 juni 2018
    Rianne ik heb van jullie verhalen genoten,echt de moeite waard.
    Groetjes Francis
  2. Lia:
    16 juni 2018
    Hoi Rianne. Bedankt voor je mooie verhalen ze waren erg leuk om te lezen. Al weer gewend aan het gewone leven ? En spreek je al weer Nederlands? Jullie hebben heel wat gezien en meegemaakt. Complimenten voor je zus wat goed zeg! Groetjes. 😘
  3. W te molder:
    16 juni 2018
    Leuk om jullie zo te volgen en fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen en wat zullen kim en je moeder blij zijn dat je weer thuis bent gr
  4. Wilma ter horst:
    16 juni 2018
    Leuk om zo mee te kunnen leven met jullie vakantie. Wat goed van Wilma dat ze het jongetje hielp! Nu weer aan het werk! Sterkte daarmee. En ja hoor op de laatste dag las ik dan toch iets over haken! Liefs Henk en Wilma