12 juni

12 juni 2018

Vanmorgen laatste ontbijtje buiten op koa campground, we hebben gisteravond onze koffers ingepakt en de camper opgeruimd. We besluiten om onze koffers eerst naar het hotel te brengen en dan pas de camper in te leveren zodat we onze handen vrij hebben. We gaan na het inleveren van de camper eerst orlando in. We gaan naar sea live, schijnt mooi te zijn. Nou dat is t inderdaad, mooier als in scheveningen. We gaan naar t hotel als t  begint te regenen. Straks een restaurantje opzoeken en daarna heerlijk slapen. Morgenavond de terugvlucht naar Amsterdam en dan zijn we als t goed is donderdagmorgen om half elf op schiphol

1. Nicole Abbink:
    13 juni 2018
    Wens jullie een goede terugreis. Jammer dat de verhalen zullen stoppen, was net alsof ik daar ook was. Zo levendig. Bedankt Rianne voor de leerstof. Was prachtig
  2. Rianne Heijnen:
    13 juni 2018
    Bedankt nicole, fijn dat je de verhalen leuk vond , t is ook voor ons een mooie herinnering in ons foto album, daar komen de verhalen dan ook in tot snel groetjes
  3. Goudkust:
    Goede thuiskomst gewenst
  4. Wilma ter horst:
    13 juni 2018
    Goede reis!! Jullie zijn weer welkom in Nederland maar wat moet ik nu lezen? Wordt saai hoor.
  5. Rianne Heijnen:
    13 juni 2018
    Wilma er komt nog iets, wilma heeft ehbo verleent op t vliegveld