Camper reis kust Zeeland België en Normandië

22 juni 2021 - Soest, Nederland

Vertrek op 21 juni 2021

bij Arnhem de snelweg af om langs de decathlon te gaan, voor een trainingsmatje voor appie en een windjack voor mij. Daarna geen snelweg meer gezien. Alleen maar kleine en soms smalle wegen door prachtige plaatsjes. Op de camping aangekomen konden we er niet in, bleek dat je een m pasje moest hebben, uiteraard was de receptie al gesloten. Er was een vriendelijke mw achter ons doe met haar pasje de slagboom open deed.
weten jullie welke plek jullie hebben ja dat wisten we. Oh geen probleem gewoon gaan staan ze doen hier niet moeilijk.

camper neergezet en gelijk naar t strand gelopen, heerlijk de noordzee. Schelpen en stenen gezocht en uiteraard foto’s gemaakt. Na een tijdje terug naar de camping en eerst maar eens eten gemaakt.

later nog een langere wandeling gemaakt. Op tijd naar bed camping leven maakt moe haha.

volgende ochtend broodjes halen bij de camping winkel en rustig ontbijten.

we worden on half elf verwacht bij Paula en Peter in Koudekerke en das maar 10 min met de fiets. Een gezellig weerzien en hun prachtige huis en dito tuin bewonderd. Hun achtertuin grenst aan een bos en opzij van hun huis liggen de duinen met daarachter de zee. Na een heerlijke lunch zijn we weer op de fiets gestapt en hebben we de kust route gefietst. We waren pas laat terug en hebben makkelijk gegeten bami die al klaar was. Nu nog lekker een bakkie koffie en de tweede dag is alweer om.

morgen richting België naar Blankenberge