2 juni

2 juni 2018

Tja waar moet ik beginnen, vanmorgen naar de ticket counter om tickets voor graceland te kopen. Blijkt dat de exclusieve tour pas om kwart voor 1 kan daarvoor is t volgeboekt. We kopen de tickets en vermaken ons bij de shops en het museum. Het is onvoorstelbaar wat de vader van elvis allemaal bewaart heeft. Ieder briefje of rekening van wie of wat ook heeft hij bewaart. Dus ze hebben archieven vol met spullen. Als de toer begint blijkt dat we maar met zijn achten zijn dus erg exclusief.De gids verteld veel  en op een leuke manier. Het huis is prachtig nog steeds bij de tijd  vind ik en niet groot voor amerikaanse begrippen. Het  is een knus en gezellig huis. Buiten bij het geaf was wel een kippenvel momentje en erg bijzonder om daar nu eindelijk te staan zoveel jaar na zijn dood komen er nog dagelijks 4000 tot 6000 mensen gemiddeld. De muur om geaceland heen staan vol geschreven met namen en teksten. Ook wij hebben onze naam erbij gezet. Met een mooi souvenier zijn we weer naar de camper gegaan nadat we daar nog gegeten hebben. ‘S avonds bij de dichte poort nog foto’s gemaakt. Later op de avond zijn we naar een rock’n’roll kroeg geweest waar een elvis imitator optrad, nou hou ik daar helemaal niet van maar het was wel lachen, hij had zijn hele fam meegebracht moeders zorgde voor de merchandise zoals cd’s enzo wn was samen met zijn tantes (denken) wij  zijn grootste fans. Wilma dacht dat er een urn op t podium stond waar zijn vader in zat, elbert zei dat er rip op stond, toen we goed keken stond er tip nou ja t scheelt maar 1 letter. T was een enerverende dag en ik ga slapen welterusten alle maal en tot schrijfs

1. Nicole Abbink:
    3 juni 2018
    Heb je het eindelijk gered om het te zien. Fijn voor je Rianne.
  2. Frieda:
    3 juni 2018
    Fijn dat je grote wens in vervulling is gegaan. Maak er verder nog maar een mooie reis van 😘
  3. Lia:
    3 juni 2018
    Wow,zo te zien is het precies wat je dacht! Het plezier spat er vanaf. Nog een heel goede reis verder. 🚙
  4. Rianne Heijnen:
    3 juni 2018
    Dankjewel frieda en lia t is geweldig hier groetjes aan iedereen 😘😘
  5. Rianne Heijnen:
    3 juni 2018
    Heey nicole jij bent één van onze trouwste fans 😁 we doen ons best om foto’s en filmpjes te sturen maar de wifi is hier erg slecht we gaan zo ontbijten groetjes rianne😘
  6. Wilma ter horst:
    3 juni 2018
    Missie volbracht nu kunnen jullie weer naar huis! NIET DOEN HOOR!! Er is nog veel meer moois te beleven in Amerika.