1 juni

1 juni 2018

1 juni

Yes vandaag gaan we naar Memphis, ik verheug me er erg op alhoewel ik niet weet wat me te wachten staat. Eerst gaan we naar Tupelo waar elvis’ geboorte huis staat. Dat is super klein en is nog in originele staat. Omdat de fam naar Memphis verhuisde en het meubilair meenam, hebben ze Vernon Presley later gevraagd om dezelfde meubels uit te zoeken zodat het redelijk in originele staat is. We hebben daar een paar  uur rondgelopen, zijn huis bekeken de kerk waar ze altijd naar toe gingen en waar hij begon met zingen. Er was een museum en een shop met héél veel elvis spullen.

Daarna door gereden naar Memphis 😍😍😍 de campground ligt precies tegenover graceland en er zijn veel shops en restaurants de entree is een hap uit mijn budget maar ach ik heb hier al lang voor gespaard en kom hier waarschijnlijk nooit weer.

T is al eind van de middag wanneer we hier aankomen dus we gaan eerst maar de boel verkennen en besluiten wat we allemaal willen doen. Eerst maar eens wat eten zo dadelijk morgen weer een nieuw verhaal liefs van ons vieren

1. Nicole:
    2 juni 2018
    Geweldig 😉eindelijk een droom die uit komt, lekker genieten met z'n vieren 😘
  2. Irma:
    2 juni 2018
    Met veel plezier lees ik je/jullie avonturen! Een prachtige tijd! Geniet van jullie tijd in Memphis! Groeten aan allemaal!
  3. Thea Oldenhave:
    2 juni 2018
    Lees sinds gisteren op je blog mee, wist niet dat je deze schreef.
    Ondertussen hebben jullie al heel veel gezien en gedaan.
    En nu....Graceland, Geweldig toch. Heel veel plezier en lekker genieten.
    groetjes Thea.
  4. Wilma ter horst:
    2 juni 2018
    Vanmorgen werd ik wakker door
    de radioradio met "Walking in Memphis". Dus mijn eerste gedachten waren bij jullie. Blijf genieten! ☺😊😁😄😅
  5. Rianne Heijnen:
    2 juni 2018
    Haha wilma dat is wel heel toepasselijk t is nog vroeg nu maar straks na t ontbijt gaan we naar de mansion ben zo benieuwd lieve groetjes van ons 😘
  6. Rianne Heijnen:
    2 juni 2018
    Hallo Thea , wat leuk dat je mee leest, we genieten hier volop, we gaan zo straks graceland bekijken dus ben heel benieuwd , we staan hier 3 nachten dus tijd om alles goed te bekijken hartelijke groet van ons allen
  7. Rianne Heijnen:
    2 juni 2018
    Hallo Irma en nicole bedankt voor jullie berichtje we gaan genieten, zometeen naar de mansion 😍😍ben heel benieuwd we doen de vip toer. Ik kom hier waarschijnlijk nooit weer dus dan moet ik ook alles meemaken 😁 groetjes van ons vieren
  8. Ineke Tijs:
    2 juni 2018
    Hele fijne dagen, Rianne en de rest!
    Ben benieuwd naar nog meer foto's!
    Groetjes X
  9. Goudkust: