31 mei

1 juni 2018

31 mei

Word een lange rit vandaag naar Louisville Missisippi

Hier zullen we overnachten in een state park dit ligt ongeveer op de helft van new orleans naar memphis. Het is een prachtige weg door de natuur we vermijden de snelweg. Onderweg nog even inkopen doen bij de walmart.   Om 16.00 uur komen we aan bij het statepark deze kost maar 22 dollar voor 1 nacht das erg goedkoop. We krijgen een prachtige plek aangewezen er staan maar 2 andere voertuigen wat verder van ons vandaan dus heerlijk rustig. Een verademing na de drukte in new orleans. De douche en de wc zijn schoon er zitten echter geen deuren in maar er hangen gordijnen voor haha. Ik zal proberen een filmpje mee te sturen zodra ik goede wifi heb. Appie gaat t vlees op de bbq leggen nadat we eerst hout hebben gesprokkeld. We eten een heerlijke maaltijd van worstjes hamburgers en salades en rijst. Omdat we de hele dag in de auto hebben gezeten besluiten we om  ‘s avonds een rondje door het bos te maken ,  waar we vuurvliegjes zien, en doen nog een spelletje skip bo elbert is weer de grote winnaar. T is hier erg warm en nadat we ons gedoucht hebben om ons wat op te frissen gaan we op tijd slapen. Deze nacht toch maar de airco aanlaten in de auto, anders is het te heet.  Morgen dan eindelijk naar Tupelo de geboorte plek van Elvis. T voelt als een soort schoolreis ben erg opgetogen. Daarna rijden we door naar

Memphis. Voor nu welterusten en wanneer ik wifi heb zal dit bericht geplaatst worden. Liefs van ons allemaal😘