Donderdag/vrijdag malta

26 mei 2023 - Sliema, Malta

Onze laatste dag is aangebroken, vandaag staat de harbour tour op de planning. De zee is echter wat wild. Degene die snel misselijk worden hebben bandjes om en hopen dat t goed gaat. Joke werd door twee sterke mannen aan boord gedragen. Jan zou der jaloers van worden denk ik. De boot ging vreselijk op en neer, ik vond t prachtig maar 1 van de dames was vreselijk ziek. We gingen door diverse havens, waar grote luxe schepen lagen. Toen we weer terug waren zijn we met de bus naar Mdina gegaan prachtige oude stad wat vroeger de hoofdstad van Malta was. De kerk was helaas gesloten omdat er een trouwerij was, ook stom dat ze ons niet uitgenodigd hadden. ‘s Avonds hebben we gegeten in hetzelfde restaurant waar we de eerste keer hebben gegeten. Toen naar huis om de koffers vast in te pakken en om half elf was t rustig in t appartement, onze wekker loopt namelijk om 4.00 uur weer af pffff.

Vanmorgen vroeg op om naar t vliegveld te gaan. Joke en ik kregen een vip behandeling en werden door een man overal doorheen geloosd.in de wachtruimte stond een piano waar een meisje op begon te spelen. Privé concert voor de Hollanders. Ook naar t vliegtuig toe werden we in een soort van veewagen gestopt en met een liftje in t vliegtuig getild, alle lof voor het personeel, nu ga ik stoppen want we gaan taxiën naar de baan. Foto’s komen vanavond erop te staan.

bye bye malta

1. W te molder:
    26 mei 2023
    Goeie reis terug allemaal
  2. Rianne Heijnen:
    26 mei 2023
    Dankjewel t ging erg voorspoedig allemaal