Noorwegen

4 juni 2023 - Aalten, Nederland

Nog 1 week van de laatste voorbereidingen, even de kaart erbij om te zien of de route een beetje klopt met wat wij in gedachten hebben. Zo veel zin in vrijdag halen we de camper op om alles in te pakken en een plekje te geven, heb nog een late dienst en twee nachtdiensten en dan kunnen we vertrekken. Misschien dat we zondags al gaan ipv maandag.

1. W te molder:
    4 juni 2023
    Heel veel plezier in Noorwegen. Een prachtig land met veel vonden wij het gr
  2. Carla:
    9 juni 2023
    Rianne en Appie, heel veel plezier in Noorwegen. Ik ben er geweest toen ik 17 was toen nog te jong en had hele andere plannen ik ging nl onverwachts mee, heel veel jaren later toen ik terug keek was het toch wel een prachtig land met mooie fjorden en prachtige natuur! Ik ga je volgen en geniet ervan 😘 gr Carla
  3. Gerdien:
    Rianne en Appie
    Wens juni heel veel reis plezier narr dit mooie land.
    Lekker genieten samen
    Groetjes Han en Gerdien
  4. Rianne Heijnen:
    9 juni 2023
    Dankjewel Carla en Gerdien, we hebben er zin in, nog twee nachtjes werken en dan vakantie.