Donderdag15 sept

15 september 2022 - Santorini, Griekenland

Ik zou nog even terug komen op de wijn proeverij van gisteravond. Nou dat was een luxe plekje hoor. Je moest daar reserveren om een goede plek te bemachtigen, dat hadden wij niet gedaan uiteraard maar ook vanaf onze kant had je een prachtig uitzicht, de zonsondergang was fenomenaal en iedereen liet wijn en eten staan om te fotograferen. De mannen gingen aan de wijn en ik hield t bij sprite. Een lekker kaasplankje erbij en t was top. Zijn nog even door de winkel gelopen om te kijken wat de wijnen kosten  maar helaas boven ons budget. Zelfs een potje honing was al €42 nou dan neem ik wel honing van onze plaatselijke imkers, denk dat er goud bij inzit haha. In de avond bij een lokaal restaurantje gegeten erg leuk met alleen maar locals. Er zat een man aas aan haakjes te maken, hij ging die nacht vissen en appie werd uitgenodigd om mee te komen. Dat leek mij leuk maar appie ging toch liever naar bed .

Vandaag een rustig dagje bij de zee, de bedjes bij t zwembad zijn telkens bezet om 7 uur liggen overal al handdoeken dankzij de nette (maar niet heus) engelsen god save the queen ze zijn onbeschoft en rumoerig en claimen hun plekjes bij t zwembad en in de bus. Maar ala wij gaan heerlijk naar t strand. Tot schrijfs maar weer

1. Rita Sint:
    16 september 2022
    Mooi ,die zonsondergang,prachtige kleuren.