Donderdag

15 september 2022 - Kamari, Griekenland

Vandaag een rustig dagje aan t zwembad, echter om 07.00 uur lagen er al overal handdoeken. We hebben bij de receptie gevraagd of dit normaal was, het zijn allemaal engelsen hier en die zijn knap onbeschoft. De dame vd receptie kwam tijdens het ontbijt vertellen dat er bedjes voor ons klaar stonden, de 3 engelse heren die daar lagen konden dit niet waarderen. De ene man tegen de andere sprak zonder geluid maar met mimiek met zijn mond, helaas voor hem kan ik engels en zag ik ook wat hij beduide, namelijk: they took our beds. Haha de hele dag was ie kwaad. Tegen t eind vd dag met de bus naar Fira, dit is de hoofdstad en erg gezellig lekker gegeten en wat rond geslenterd en genoten d winkeltjes. Nu nog lekker een drankje doen op ons terras en dan maar weer slapen, morgen met de boot heerlijk veel zin in. Groetjes uit monolithos

1. Ineke:
    15 september 2022
    Hahaha geweldig verhaal jullie fijn strandbedje veel plezier nog🥰
  2. Rita Sint:
    16 september 2022
    Een strandbedje bemachtigen is altijd een gedoe,maar het zal vast wel lukken.nog veel plezier.
  3. Rianne Heijnen:
    16 september 2022