Vrijdag

17 september 2022 - Kamari, Griekenland

Nou t heeft zeker geholpen dat de medewerkers de Engelsen er op hebben aangesproken, vanmorgen  om 8 uur naar t ontbijt gelopen en er lag nergens een handdoek. Pas na t ontbijt kwamen er mensen om te gaan liggen. Dat was toch mooi geregeld zo. We gingen vandaag met een zeilboot prachtig ding, we hebben helaas alleen een foto in het donker toen we terug keerden, de mannen moesten vandaag foto’s maken want ik had mijn telefoon op t appartement laten liggen. Maar ze hebben goed hun best gedaan en prachtige foto’s gemaakt. We voeren eerst naar de vulkaan maar dat was 30 minuten stijl naar boven klimmen op de rotsen en dat zag ik op mijn slippers niet zitten, en Rob zou dit ook niet prettig vinden. Dat hebben we dus niet gedaan. Daarna voeren we naar hot springs een warm water bron. We konden daar zwemmen. Het water was daar bruin en geel vd zwavel en t ijzer. Bij ons aan tafel zat een dame uit mexico zo’n plastic fantastic maar wel een leuke meid hoor, ze had een witte bikini aan die was naderhand helemaal geel beige. Och zegt ze reden te meer om weer te gaan shoppen haha. Op een andere prachtige plek weer gezwommen daar was t water heerlijk fris en super blauw.