Dinsdag 13-9

13 september 2022 - Kamari, Griekenland

Nou daar gaan we weer , gisteravond om half 12 vertrokken want de foto’s en de nieuwsberichten zagen er somber uit. Rijen passagiers buiten de terminal van Schiphol. Hoe zou dit gaan? We waren er om half 2 en om 2 uur waren we er al door heen. We waren al ingecheckt dus alleen de koffer nog in dat apparaat en dat ging soepel. Koffie gedronken in de koffie corner waar nu in tegenstelling tot vorige week geen rij was maar waar we snel geholpen werden. Toen begon het lange wachten maar uiteindelijk zijn we precies op tijd vertrokken. Kim vertelde dat er altijd vertraging was maar gelukkig voor ons was dat niet het geval. Jammer dat kim niet op deze vlucht stond. Maar haar collega heeft ons goed verzorgd. Om 10 uur plaatselijke tijd waren we op Santorini en met de taxi naar ons appartement. Mooi appartement aan zee en op de begane grond. We hebben eerst heerlijk gezwommen en gaan nu zo dadelijk  met de bus naar de stad om wat te eten. We hebben twee tours geboekt 1 morgen met de bus en 1 vrijdag met de boot. Hopen dat we deze niet missen haha. Nou we gaan naar de stad tot schrijfs maar weer.

1. Ineke:
    13 september 2022
    Heel veel plezier genieten samen!
  2. Rianne Heijnen:
  7. Sander:
    Geniet ervan, allemaal
  8. Rianne Heijnen:
    13 september 2022
    Dankjewel Sander, we gaan er van genieten, wens jou een voorspoedig herstel met weinig pijn liefs van ons
  9. Mark:
    Lekker samen genieten!
  10. Rianne Heijnen:
    13 september 2022
    Thnx mark, we missen jou vibe hier, zoals toen in grand side. Foto’s volgen
  11. Rita Sint:
    13 september 2022
    Veel plezier en lekker genieten.
  12. Rianne Heijnen:
    13 september 2022
    Dankjewel Rita, dat gaan we doen foto’s volgen.
  13. Goudkust:
    Veel plexier hoor