Zondag

11 september 2022 - Sant Antoni de Portmany, Spanje

Oh jee is t al weer zondag, vroeg uit de veren want ze komen ons om 06.10 ophalen om naar t vliegveld te gaan. Gatsie deze week is omgevlogen.
Gisteren bewees maar weer eens dat het openbaar vervoer erg onbetrouwbaar was. De watertaxi zou om tien uur vertrekken maar om tien uur geen watertaxi te zien, om tien over tien ook nog niet, nu werden we toch lichtelijk ongerust want om half elf vertrok onze boot  en we moesten tien voor half daar aanwezig zijn, om kwart over zijn we weggegaan om te kijken of we een taxi konden krijgen. De dame vd receptie van het dichtstbijzijnde hotel zou er 1 bellen. Er kwamen veel taxi’s maar niet voor ons.

ten einde raad weer terug naar de watertaxi die er toen eindelijk was om 5 voor half elf. Maar die moest eerst nog naar een andere aanlegsteiger. Nou t was duidelijk dat we onze boot niet meer gingen halen. Aangekomen in de haven om iets voor elf zagen we ook een andere boot liggen,en zijn we naar de ticket verkoopster gegaan en ons probleem uitgelegd, zij zei t is geen probleem dan boeken we jullie voor deze boot. Deze duurt alleen iets minder lang. Maar er zit eten en drinken bij in. Dat was bij de andere boot niet daar namen we dezelfde route alleen bleven we daar een paar uur op een strand en moesten we zelf voor de lunch zorgen. We hebben dus deze boot genomen en ook naar het aquarium geweest en heerlijk gevaren en gesnorkeld. Bij terug komst in de haven een kleine boot genomen en naar reggae beach gevaren daar heerlijk gezwommen en op t strand gelegen. Dit was dichtbij ons appartement dus ter afsluiting nog een duik in het zwembad om t zoute water eraf te spoelen. ‘ s avonds heerlijk gegeten bij een steakhouse met een leuke serveerster . Op tijd in bed, want ja vroeg op hè. Dus zometeen de bus in en dan gaan we al weer richting Nederland. Maar ala dinsdag vliegen we weer naar Santorini dus ik zeg tot schrijfs maar weer.