Dag 23

3 juli 2023 - Dovre, Noorwegen

De begon met regen, dus dat was een beetje een tegenvaller. We wilden hier gaan wandelen want t gebied is hier super om te wandelen. Ook in de winter is t hier goed toeven want je kunt hier langlaufen en wat verder op kun je met sledehonden rijden, dat is nog es een wens van mij, dus wie weet met de kids hierheen in de winter. T is niet zo ver van Nederland af je bent er zo. Tegen de middag werd t weer wat beter en zijn we wezen fietsen, we moesten nog wat boodschappen halen. Das wel een dingetje want t dichtstbijzijnde dorp met een supermarkt is 11 km. En de accu gaat hier in de bergen toch wel sneller leeg. Dus we hebben vanmiddag wel wat calorieën verbrandt. Onderweg kwamen we lans een station (kleintje) en daar hebben we even gekeken, de trein rijdt niet heel vaak 3 x op een dag of zo. Hij loopt ook dichtbij onze camping want we hebben hem gehoord. T geluid van de beek overstemd alles. De rest van de dag heb ik heerlijk zitten haken. Zoals jullie zien hangt de Achterhoekse  vlag bij de ingang.