Dag 22

2 juli 2023 - Dovre, Noorwegen

Vanmorgen vroeg op, t is mooi weer. Met de benenwagen naar t hotel verder op. We gaan ontbijten met onze liefste schoonzoon, hij heeft een stop in Trondheim. Na een supergoed ontbijt laat ik Devinio de stad zien. Ik fungeer nu vaak als reisleider. Als eerste staat de de oude brug op mijn lijstje en daarna de domkerk, ook laat ik Devinio het paleis zien. Dan is t voor hem alweer tijd om te gaan want om half elf wordt ie al weer opgehaald. Appie en ik gaan ‘s middags naar de kerk om deze te bezichtigen. Daar kijken we onze ogen uit. Wat een prachtige kerk. Daarna besluiten we om verder te rijden richting Vollheim camping in Dovre. De eigenaren van deze camping  zijn Aaltenaren en hun zoon heeft bij Kim in de klas gezeten. Ze hebben een prachtige camping vlak aan de E6 richting Oslo als je vanuit Trondheim komt, maar t is er erg rustig je hoort alleen de beek ruisen. We blijven hier een dag en gaan dan richting Oslo.

1. W te molder:
    2 juli 2023
    Gezellig dat jullie je schoonzoon hebt gezien komt kim ook nig
  2. Rianne Heijnen:
    2 juli 2023
    Hoi Wilma, wat maak je toch weer mooie dingen, zo creatief.
    Nee Kim komt niet deze kant uit deze week helaas. Ze zit nu meer in t zuiden. Maar 15 juli hebben we bruiloft van ons nichtje dat pas getrouwd is, en dan zien we elkaar weer. Dan hebben we elkaar ook lang niet gezien dus wordt tijd.