11 juni

11 juni 2018

11juni

Afijn na de zonsopgang terug naar de camping om te  ontbijten. We zijn op weg gegaan naar daytona beach, daar kun je over het strand rijden, erg leuk is dat. We hebben de rv geparkeerd en zijn even in de zee geweest. Makkelijk je eigen huis mee, eerst koffie zetten en drinken en dan weer verder. Naar cape canaveral of zoals wilma en ik zeiden cape carnaval 🤣🤣. Dat was super interessant. Een camping was wel te vinden op internet maar bellen om te reserveren ging  niet. Dan maar op de gok ergens naar toe rijden, en als t niet lukt zoeken we een parkeerplaats van de wall mart op gratis wifi en morgen vroeg verse broodjes haha.

Het regent ineens pijpenstelen en donder en bliksem, t wordt tijd dat we naar huis toe gaan in aalten schijnt de zon.

Je hebt hier op de weg van die idioten die rijden voor je op de brug met een groot blauw zeil op de aanhanger, zit niet vast!! Dus dat ding vliegt er af vlak voor onze neus. Nu rijdt er weer zo’n gek met een basket bal net aan zo’n lange paal, vliegt dat ding van de pick-up af weer vlak voor ons 😳. Opletten geblazen dus. T is gelukt om een camping te bellen waar nog een plekje is voor onze laatste nacht in de camper.   Morgenavond slapen we in het hotel en dan richting nederland.  En wat voor plek hebben we gevonden, prachtig aan een meer gelegen

1. Francis Ansink:
    12 juni 2018
    Aan alles komt een end hier kun je heel fijn op terug kijken.
    Al die mooie foto's en verhalen,het is de moeite waard.
    Een heel fijne terug reis.
  2. Rianne Heijnen:
    12 juni 2018
    Dankjewel tot snel weer bij t wandelen bij beth san