10 juni

10 juni 2018

Vandaag was t plan om naar het strand te gaan, we hadden echter een folder gezien van een boottocht. Affijn gebelt en er was plek voor ons om 11 uur. Toen moesten we snel een taxi bellen om ons op te halen, die kwam op t nippertje aan toen konden we niet betalen met een creditcard eerst langs een pin automaat, gelukkig had de kapitein van  onze boot ons mob nummer en hij belde al waar we bleven. Ze hebben netjes op ons gewacht. De tocht was prachtig en hij vertelde veel over de natuur en over allerlei vogels die daar voor kwamen. En opeens waren daar een groep dolfijnen die voor de boot zwommen en telkens weer boven water kwamen. Een prachtig gezicht. Hij vertelde  ons ook over het kasteel dat de moeite waard was om te bezichtigen. Dat hebben gedaan en juist op dat moment werd er een kanon afgeschoten zoals ze dat vroeger ook deden. Daarna kwamen er donkere wolken opzetten en begon het te onweren. We zijn wat wezen eten en ondertussen regende het heel hard. Toen het eten op was was het weer droog. Dus eigenlijk kwam t allemaal weer precies tot een goed eind .