Woensdag en donderdag

22 september 2017

Vandaag woensdag voor een magic boottocht over de zee. We dachten dat we om 13.00 uur daar aan boord zouden gaan maar er kwam geen boot na nogmaals goed op het briefje te geken hebben bleek dat pas om 15.00 uur t geval. Nou ja hindert niet t was een mooi strand dus zijn we eerst maar gan snorkelen. De mannen waren goed bezig, Appie vond een tientje Elbert een mondstuk voor mijn snorkel, kwam goed uit want in de mijne zat een barst. De boot tocht was mooi op een catamaran . We gingen snorkelen en kregen een bbq en drinken erbij. Tegen de avond voer de boot naar estrenc om nogmaals de zonsondergang te zien.                                                                                 Donderdag was onze laatste dag en zijn we naar porto colom geweest om daar ineen mooie baai te gaan zwemmen en snorkelen. De mannen hebben zelfs nog een inktvis gespot.Toen wilma en ik met hun samen gingen was die niet meer te vinden uiteraard. Vreemd dat je in een baai met zo veel mensen zo veel vissen te zien zijn hele scholen zwommen tussen de mensen. Vanavond nog heerlijk gegeten en als afsluiter een heerlijke coctail vanacht om kwart voor 4 worden we weer ogehaald met de bus.