maandag en dinsdag 17/18 september

20 september 2017

Vandaag, maandag, naar het, wat ze zeggen, het mooiste strand geweest hier in de omgeving. Nou het strand is idd mooi maar de zee was zo onstuimig en vol met stenen dat je er niet in kon . Je viel bijna om van de golven nu vind ik dat wel geweldig van die hoge golven , maar die stenen in het water was effen een dingetje. Je stootte je tenen en het deed zeer, en omdat het ondiep was schoof je met je lichaam erover, niet prettig dus. De mooie zonsondergang maakte alles weer goed  die was prachtig.  'sAvonds heerlijk gegeten met gezellige muziek                                                     Dinsdag zijn we weer de bergen ingereden om een natuurgebied te bekijken, het was erg warm en erg ver lopen dus daar zijn we maar niet aan begonnen. We wilden toen met de elektrische trein van Soller, daar aangekomen reed de trein pas 's avonds dus dat ging hem ook niet worden. Terug door de bergen met veel haarspeldbochten.prachtige route. Onderweg heerlijk gegeten en thuis een speeltje klaverjassen gedaan, weer ontzettend verloren helaas haha.