vrijdag en zaterdag

16 september 2017

Vrijdagmorgen al vroeg op pad om de mooie route door de bergen te rijden. Deze route is opgenomen in de wereld erfgoedlijst van Unesco. Dat rijden is nog wel fff een dingetje, de mannen rijden namelijk en weten soms niet wat links en rechts is. Elbert zegt dan bv rechts af en bedoelt links, en Appie gaat dan ook links dus t komt toch vanzelf weer goed. Je snapt dat Wilma en ik gierend van de lacht achter in de auto zitten. 't was evengoed een prachtige route door mooie bergpassen, deze heet Serra de Tramuntana, met stuwmeren. We gingen naar een prachtige haven waar een schitterende boot lag met een helikopter aan boord. De mannen zagen dat wel zitten uiteraard. We wilden wat drinken op een terras omdat het zo ontzettend regende en onweerde, maar de bediening was niet al te snel. We hebben daar een uur gezeten en toen kwam er iemand aan ze liep weer weg en is niet terug geweest. We zijn toen maar naar een ander terras gegaan.

Zaterdag morgen regende het toen we wakker werden, dat was een beetje minder. Na het ontbijt hebben we een poos zitten lezen op ons appartement. We zijn daarna naar Palma de Mallorca geweest. Deze stad is prachtig met een mooi kasteel en een schitterende Kathedraal. Wilma stond op de kansel van een andere kerk en wilde de preek houden. In de kathedraal was er op een bepaalde tijd een rondleiding, affijn wij naar binnen, zijn we een poosje binnen begint er een kerkdienst had ze dat weer verkeerd gelezen uiteraard. De mannen hebben hamburgers gehaald bij de mac. Nu weten jullie weer een beetje weer hoe het ons vergaat. Groetjes van ons alle vier.

1. Francis:
    17 september 2017
    Geniet ervan met z'n allen.
    Toch nog een fijne vakantie