Nieuwe update

14 september 2017

Na een lange dag op schiphol ivm vertraging vanwege de storm ziin we om 03.00 uur aangekomen in ons appartement. Een groot appartement met 3 slaapkamers,en 2 badkamers wn een groot balkon. De eerste dag hebben we de plaats cala d'or verkend. Een gezellige badplaats met twee mooie baaien en een gezellig centrum met veel winkels en restaurantjes. We hebben een auto gehuurd want het openbaar vervoer is niet je van het. Woensdag was het erg warm en zijn we naar het strand geweest. Er zaten daar mooie vissen dus blij dat we de snorkels mee hadden genomen. Ook zaten er kwallen brrr daar was ik niet zo blij mee.Donderdag morgen hebben we de auto opgehaald en zijn we wezen rijden naar de grotten van dracht. Prachtige grot met het grootste ondergrondse meer van europa Martell. 's avonds zijn we naar een soort aaltendagen geweest want ja het was uiteraard donderdag. Vanavond na een paar drankjes vroeg onder de wol want morgen gaan we de bergen in. Groetjes van ons allen.