Vrijdag 9 sept

9 september 2022 - Sant Antoni de Portmany, Spanje

Gisteren was DE DAG Martin Garrix closing party in Ushuaia. De dames hadden zich er al maanden op verheugd. Uitgezocht werd hoe ze er moesten komen en belangrijker nog hoe kom je weer terug op een eiland waar het openbaar vervoer niet geweldig is.
Eerst ‘s morgens gezwommen en daarna met zijn allen in de bus naar Ibiza stad. Was een rechtstreekse verbinding dus dat viel mee. Lekker geshopt  bij de bekende merken daarna lunchen want de show begon om 17.00 uur dus eten was er daarna niet meer bij. We hebben de dames afgezet bij de taxi standplaats en daar gingen ze.
wij hebben de oude stad verkent en zijn op de Dalt Vila geweest. Een prachtig kasteel/ kathedraal uit 1200. Mooi om te zien hoe door de jaren heen verandert is ten gevolge van belegeringen. Veel moslim en arabische kenmerken zag je nog. In de oude stad zaten ontzettend veel restaurantjes en schattige winkeltjes waar ons shop hart van ging kloppen haha. Laat in de avond hebben we gegeten aan de haven en de prachtige jachten bewonderd.
vandaag een rust dagje en morgen een dagje op de boot en dan is het weer voorbij helaas. Tot morgen