4e dag

7 september 2022 - Sant Antoni de Portmany, Spanje

Nou vandaag is t woensdag, DE DAG van de hippie markt.

vol goede moed op naar de bushalte, goed geïnformeerd bij de receptie en op internet dus wat kan er mis gaan.

de bus kwam en we gingen naar de busterminal daar aangekomen bleek dat we ruim een uur moesten wachten omdat de bus niet ieder half uur reed. Dat was pech, minder tijd om te shoppen. Van de terminal naar st eurelia duurde ook een half uur, daar aangekomen weer overstappen op de bus naar es canar ook weer wachten pffff we heb en er 3,5 uur overgedaan om bij de hippie markt te komen. Maar afijn het shoppen kon  beginnen. Tussen door wat eten en wat denk je staat er een patat kraam uit Amsterdam op het plein lekker friet en prima frikadellen, was dus gewoon een nederlander die daar stond. De terug weg was nog een grotere uitdaging welke bus en waar moeten we staan.

eerst van es canar naar st euralia toen naar ibiza vandaar weer naar st Antonio. We hebben twee franse meisjes op sleeptouw genomen want die moesten dezelfde kant uit. En wie we ook vroegen de terminal in ibiza was gewoon niet te vinden niemand wist iets. Uit eindelijk was er een vrouw die de route op de telefoon van wilma gezet heeft en konden we t vinden. T is nu 21.00 uur we zijn er nog niet en hebben nu onderhand wel weer honger.Zo dadelijk  eerst maar wat eten maar eerst zien of we op plaats van bestemming komen. Maar we hebben we lekker geshopt en leuke dingen gescoord. Tot morgen