Möhnesee

11 mei 2023 - Möhnesee, Duitsland

Gisteren met regen vertrokken uit Aalten. Geen goed begin maar toen we halverwege waren begon t zonnetje te schijnen en op plaats van bestemming was t prima weer. Ons lease hondje Kenzi heeft zich de hele reis voorbeeldig gedragen en zat op mijn schoot naar buiten te kijken, nieuwsgierig als ze was. We hebben een heerlijk plekje aan t water t is er rustig zo’n 5 andere campers staan er. T is gebouwd met terrassen op verschillende hoogtes zodat iedereen mooi uitzicht heeft. We hebben gewandeld en ‘s avonds heerlijk gegeten in een restaurantje daar vlakbij. Daarna spelletje gedaan en heerlijk in mijn boek gelezen. Je hoeft hier niks dus tijd van lezen. T was al laat toen we ons bedje opzochten, ook Kenzi ging lekker op haar kussen liggen. Die hebben we de hele nacht ook niet gehoord, zo’n makkelijk hundjen. Vanmorgen ging Appie al vroeg zwemmen in t meer brrrr mij te koud, na t uitlaten van Kenzi heerlijk ontbijten aan de rand van het water. Vandaag willen we een rondje om t meer fietsen. Tot schrijfs maar weer.

1. Ineke:
    11 mei 2023
    Hoi wauw prachtig daar heel veel plezier genieten samen🥰
  2. Lia Ebbers:
    11 mei 2023
    veel plezier , geniet er samen van !!
  3. W te molder:
    Heel veel plezier