Fietstocht möhnesee

11 mei 2023 - Möhnesee, Duitsland

Vandaag een rondje möhnesee gedaan. Kenzi bij appie achterop de fiets en in mijn rugzak koffie en broodjes. Prachtige route mooie fietspaden en rustig, heul rustig. Je hoorde alleen de vogels fluiten en bijna niemand te zien. We kwamen veel fuuten en zwanen tegen en op een gegeven moment een bord met möhnesee turm. Dat wilden we bekijken, mijn man die een lopende navigator is (volgens hemzelf) voorop. Er liep een grindpad naar toe maar ineens zaten we midden in de bosjes met een pad zo glibberig en vol met takken. Was bijna niet te lopen, Kenzi sprong dapper met haar kleine pootjes over elke boomstam. Uiteindelijk na een lange tocht kwamen we bij de toren aan. Bleek er gewoon een pad naar toe te lopen, er kwam zelf een man op de fiets voorbij haha. Na de beklimming van de toren zijn we via t pad weer terug gelopen, bleek t maar een korte route te zijn , nou ja dat krijg je ervan als je naar jw man luistert haha. Het laatste stukje van de route begon t een beetje te regenen en zijn we maar snel doorgefietst naar de camper . Even warm worden met een kop thee. Hopen dat t straks weer droog is . Maar anders eten we lekker binnen.

1. W te molder:
    11 mei 2023
    Haha volgende keer niet naar appie luisteren
  2. Lia Ebbers:
    11 mei 2023
    altijd die mannen!!
  3. Nicole:
    12 mei 2023
    Ha ha ,volgende keer niet naar Appie luisteren 🤣 maar wel een leuk verhaal te vertellen zo 😉🤩