8 juni

8 juni 2018

8 juni

Vanmorgen zoals altijd heerlijk buiten ontbeten aan de picknick tafel. Zo’n campground is een soort camping waar allemaal plekken zijn voor campers, als je reserveert vraag je naar een full hook up plek dit betekend water en elektra en afvoer voor het vaatwas water of douche en toilet. Soms heb je alleen water en elektra en is er een algemene dump plaats. Er staat meestal een picknick tafel en een bbq of vuurplaats. We zijn vanmorgen rond kwart over 9 vertrokken richting Amelia beach peters point zo heet het strand hier. Wilma gaat hier paardrijden en wij gaan vast aan het strand liggen. Het is eb en het water is heerlijk qua temp en ook lekker rustig beetje golven natuurlijk dat heb je altijd wel. Tot een uur of 4 zijn we daar gebleven en toen zijn we richting st augustine gegaan hier hebben we 3 nachten geboekt. We gaan dan maandag morgen op weg naar  cape canaveral dan zoeken we nog één overnachting voor we de camper dinsdag weer in moeten leveren . Maar daar denken we nu nog maar even niet aan.

Lekker een paar daagjes aan zee uitrusten en zwemmen/zonnen

En de wifi is goed dus ik zal ook even wat foto’s toe voegen.

Liefs van ons allen en bedankt voor jullie reacties 😍

1. W te molder:
    9 juni 2018
    Geniet nog maar fijn van jullie vacantie
  2. Thea Oldenhave:
    9 juni 2018
    Ja, nog lekker even genieten.
  3. Nicole Abbink:
    9 juni 2018
    Rianne je hebt beter weer om aan het strand te liggen dan wij hier in Domburg. Geniet er nog van samen.
  4. Goudkust:
    9 juni 2018
    Geniet nog even van de laatste dagen en dan weer op naar het zonnige Aalten.
  5. Lia:
    10 juni 2018
    Nog even niet aan de terugreis denken. Heel veel plezier voor jullie laatste dagen. 😎😘
  6. Bionda:
    10 juni 2018
    Veel plezier daar nog allemaal. Geniet ervan😎😘
  7. Rianne Heijnen:
    Dankje Bionda dat zullen we doen 😘
  8. Rianne Heijnen:
    10 juni 2018
    Dankjewel allemaal deze laatste dagen doen we t rustig aan. Beetje zwemmen, varen, zonnen, hoop dat t in aalten ook mooi weer is zodat we t zwembad op kunnen zetten😁 tot gauw allemaal 😘