7 juni

8 juni 2018

7 juni

Vandaag weer een lange rit voor de boeg, richting florida.

Wilma wil graag paardrijden op t strand en als t niet te duur is doen we mee. Er is een manege op Amelia island die dat doet en we kunnen daar morgen vroeg mee rijden. We besluiten dat wilma alleen gaat omdat de prijs aan de hoge kant is. Nu nog een campground zoeken aan het water waar we een paar nachten kunnen verblijven. Nou das niet gemakkelijk er zijn weinig campgrounds voor rv’s alleen voor tenten en wat er is zit vol. De kaart er maar eens bij gepakt en op internet gezocht. We hebben er 1 gevonden een half uurtje rijden van de manege dat moet te doen zijn. We zoeken hierna een camping aan de zee, die hebben we gevonden een eind verder naar beneden.We gaan eerst richting de atlantische oceaan t is nog niet zo laat we besluiten om eerst een poosje te gaan zwemmen. Het water is heerlijk de zee rustig en een prachtig zandstrand.  We konen wat later op de avond aan op de camping en het kantoor is gesloten. Op een bord met de plattegrond van de camping staat onze naam bij nummer 10. Er komt een vriendelijke dame aan die ons vertelt dat het kantoor morgenvroeg om 8 uur weer open zal zijn. Ze vertelt ons ook even de wifi code. Ze vraagt uit welk deel van Canada we komen, ik lach en zeg dat we uit nederland komen. Of het engels van de canadezen is beroerd of ons engels is heel goed, ik denk t laatste haha.Tot onze grote verbazing was dit weer een erg leuke camping aan een vijver. In het bos. Alles was ingericht op paarden, die waren er in dit gebied veel. Een ranch met een veranda eromheen super leuk en een erg vriendelijke mw. We verblijven hier 1 nacht en gaan morgen na het paardrijden en t zwemmen weer verder naar beneden richting cape canaveral.   Hopen dat de wifi daar net zo goed is zodat ik weer wat foto’s kan plaatsen.