Dag25

5 juli 2023 - Kristiansand, Noorwegen

Op naar Kristiansand, waar we een dag/nacht door brengen om op donderdag aan boord te gaan van de veerboot naar Hirtshals. We kunnen pas ‘s avonds aan boord dus we hebben nog een dagje hier om te shoppen of te relaxen, heb nog een paar verjaardagen dus kan nog ff los gaan hier.We staan op de parkeerplaats van een sportschool, helaas zijn de deuren op slot anders konden we daar ff douchen. Nu maar in de camper douchen, hoewel t wat krap is gaat dat prima. Om vrijdag ochtend in 1 stuk door te rijden weten we nog niet of we dat doen. Dat is wel 9 uur rijden, maar goed als we afwisselen moet dat te doen zijn. Tot laterrrr

1. Goudkust:
    6 juli 2023
    Goede reis terug gewenst!
  2. Lia Ebbers:
    Was erg leuk om jullie mooie reis te volgen. Een goede terugreis gewenst en wel thuis.
  3. Marjanne:
    6 juli 2023
    Veilige reis terug naar huis, was mooi om mee te lezen.👋
  4. Wilna Vredenberg.:
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt, leuke reisverslagen en mooie foto's. Hier zullen jullie nog lang van nagenieten. Een hele goeie terugreis. Groetjes, Wilna.