Camper avontuur

16 april 2022 - Bovenkarspel, Nederland

De knoop is doorgehakt, wij gebben een camper gekocht.

vorige week opgehaald en dit paasweekeinde proef draaien bij t ijselmeer.

vanmorgen rond 9 uur vertrokken en na een voorspoedige rit eerst naar volendam. Lekker lunchen op t terras aan de haven, wat denk je zit je daar lekker rustig komt Jan Smit naast ons zitten. Tja dat was te verwachten want hij woont daar, ook Kees Tol zat in de tuin van t zonnetje te genieten. We dachten zoveel beroemdheden, laten we maar snel verder gaan. De camping was niet ver meer en toen we kamp gemaakt hadden eerst koffie, daarna de fietsen van t rek en een tocht uitgestippeld. Pepper had zich keurig gedragen en t werd tijd dat ie kon rennen, dus eerst bij mij aan de fiets en later bij appie in de fietskar. Prachtige route langs water bloemen velden en tussen de kassen door. Bij Andijk over de dijk langs t ijselmeer en door t langste dorp van Nederland, dat is Andijk dus. Daarna door t bos weer terug naar de camping. Tijd om wat te eten want zo’n fietstocht van 30 km maakt hongerig.

morgen weer een nieuw avontuur vanavond lekker rustig boekje lezen.