15 november

15 november 2021 - Keflavík, IJsland

Vanmorgen heel vroeg vertrokken, om half 8 zaten we al in de auto. Regen, zon, sneeuw harde wind, we hebben alles gehad. Het was mijn wens om nog naar de blue lagoon te gaan, we hadden gereserveerd voor 15.00 uur. Eerst de koffers naar het hotel gebracht en gekeken waar we de auto morgenvroeg moeten inleveren . Toen op weg naar de blue lagoon. Een prachtig complex met heerlijk warm geiser water. 38 graden en het wordt omhoog gepompt vanuit 200 meter diep uit de aarde.

we waren er wat eerder rond 2 uur maar dat was geen probleem. Zodoende hebben we heerlijk tot ong half 5 in dat bad gedobberd, drankje kreeg je erbij en badjassen slippers en handdoeken, super geregeld allemaal. Blij dat we dat ook nog hebben kunnen doen.
we hebben ook nu weer een prima hotel dichtbij de luchthaven keflavik.
We kunnen hier ook vanavond eten dus dit wordt ons laatste avondje hier. Nog een drankje in de bar op appie’s verjaardag. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de verhalen en de foto’s.

iedereen bedankt voor de reacties en tot snel weer

1. Margret en Marco:
    15 november 2021
    Oh wauw! Nu net de foto’s gezien…wat een geweldige belevenis. En dat om je verjaardag te vieren…. Dank dat we mee mochten kijken. X