5e dag Noorwegen

15 juni 2023 - Preikestolen, Noorwegen

Vanmorgen om 5 uur op, belachelijk volgens Appie, want er ging niemand zo vroeg daar heen. Mannen geloven ook niks en nemen niks van ons aan. Ik stond erop om vroeg te gaan, en toen we daar om 6 uur in de ochtend aan kwamen, zagen we al mensen weer terug komen van de tocht, duh . Afijn wij beginnen aan die tocht, dat valt niet mee, t is maar 4 km moet te doen zijn toch. Je gaat echter 600 meter stijl omhoog en moet over rotsblokken klauteren. Soms zo hoog dat ik met mijn korte pootjes er bijna niet op kom. Je bent dan al een poos onderweg staat er een bord, nog 2,5 km nou daar zakt je broek van af. Maar we zijn dapper doorgelopen en t was de tocht echt wel waard, wat een prachtige plek. Er waren gelukkig nog niet veel mensen zodat je fatsoenlijk foto’s kon maken. Er was een stel uit Nijverdal die waren zo vriendelijk om van ons foto’s te maken. We hebben er 1 uur en 3 kwartier over gedaan, das netjes want er stond 2 uur voor. Zijn ongeveer een uur boven geweest en toen de terug tocht. Ook dat was nog een dingetje want t werd al drukker en ook steeds warmer. Om half elf waren we weer onder in t dal. Toen hadden we wel koffie en een broodje verdiend. ‘S middags op de fiets naar een meer in de buurt om te zwemmen. Heerlijk fris helder water.
nu zitten we weer op de camping waar t internet bagger is, dus ik hoop dat t blog erop komt. Gaan zo de bbq aanmaken en lekker eten

1. Willy van Santen:
    Prachtige foto's!
  2. Lia Ebbers:
    15 juni 2023
    Knap gedaan! Jullie zijn aan vakantie toe!
  3. Lia Ebbers:
    15 juni 2023
    Knap gedaan! Jullie zijn aan vakantie toe!
  4. Rianne Heijnen:
    15 juni 2023
    Dankjewel willy en lia, t was een pittige tocht maar zooo de moeite waard
  5. Elli Hilbelink-Ursem:
    18 juni 2023
    Prachtige omgeving, de moeite waard voor zo'n zware trip.
  6. Wilma:
    21 juni 2023
    Jullie komen straks super afgetraind terug
  7. Rianne Heijnen:
    22 juni 2023
    Haha, dat zou mooi zijn , we wandelen en fietsen idd veel, en die bulten op is geen sinecure.