24 mei

24 mei 2018

24 mei we verlaten deze campground maar niet nadat we nog een paar

eekhoorns aan onze ontbijt tafel hebben gehad die er met onze boterham vandoor gingen, op een afstandje ging hij die heerlijk op zitten peuzelen. Op weg naar het douche gebouw zagen we twee wasberen voor ons lopen prachtig gezicht maar natuurlijk hadden we geen telefoon bij ons. Het was een prachtige maar lange dag gisteren we kwamen pas om half 12 weer bij de camper. Het Disney park  animal kingdom was echt geweldig. We hebben de avatar flight gedaan, voor degene die de film kennen, je vliegt dan op zo’n benchee door de avatar wereld. Awsome zoals de amerikanen hier zeggen en dat is t ook echt. Een geweldige rit en het wachten meer dan waard. Omdat we op een Disney camping zaten hadden we als privilege dat we al een uur eerder op t park konden voordat het voetvolk kwam haha. Dus toen was de wacht tijd nog acceptabel. Ook hebben we een  safari door ‘Afrika’ gemaakt. De olifanten en giraffes liepen daar en antilopes en cheeta’s ook leeuwen hebben we gespot. Erg mooi was het.Sowieso was dit park heel erg mooi aangelegd en overal was straattheater en muziek. Gave achtbaan en water splash.    ‘S middags zijn we naar het magic kingdom park geweest, we hadden tickets voor beide parken. Deze was weer heel anders van opzet meer sprookjes achtig met een prachtig kasteel zoals je ook op tv ziet van Parijs.’s avonds was er een prachtig vuurwerk en lazershow ik hoop dat ik nog wat foto’s kan toevoegen die wilma gemaakt heeft.