21 en 22 mei

21 -5

We vertrekken om 15.00 uur uiteindelijk met het vliegtuig,nederlandse tijden komen na een lange vlucht aan in Orlando om 18.00 uur Amerikaanse tijd. Het had wat voeten in de aarde om ons naar het hotel te brengen maar uiteindelijk is het gelukt. en waren we daar om 21.00 uur.Na nog een borrel te hebben gedronken in de plaatselijke kroeg zijn we ons bed maar in gedoken, t was een lange dag.

22-5

'smorgens na een prima ontbijt eerst een Amerikaanse telefoonkaart kopen om te kunnen bellen en internetten. Gebeld met de pick-up service van de camper, blijkt dat we deze al om half twaalf op kunnen halen ipv twee uur das wel tof. Inkopen gedaan bij de walmart en op zoek naar een camping vlakbij disney world , en dan kan het avontuur beginnen.

Op de camping zouden ' avonds de chippendales optreden, nou dat was aan ons (de dames ) wel besteed komen we daar blijken het knabbel en babbel te zijn is het voor kinderen.

1. Francis Ansink:
    23 mei 2018
    Een kleine vetraging is toch allemaal weer goed gekomen

En maar genieten van jullie knabbel en babbel.
    Maak er heel gezellige dagen van.
    Heel goeie reis met mooi weer 😀😀👌
  2. Frank:
    23 mei 2018
    Hallo Elbert, en aanhang😁 goed over gekomen zo te lezen, top! Laat het feestje maar beginnen, geniet er van, wij gaan het volgen🤠
  3. Rianne Heijnen:
    29 mei 2018
    Hallo frank dankjewel voor je reactie, we genieten hier erg je krijgt de groeten van elbert en zijn aanhang
  4. Rianne Heijnen:
    29 mei 2018
    Hoi francis wat fijn om je reactie te lezen we genieten enorm doe je de groeten aan de wandelmaatjes