Tweede dag Noorwegen

12 juni 2023 - Hirtshals, Denemarken

Vanmorgen vroeg uit de veren, voor mijn hardloop rondje. Maar een beetje op de gok gelopen wist de afstand niet precies. Daarna ontbijten en douchen en spul weer inpakken. Op weg richting Denemarken, waar we overnachten in Hirtshals, hier gaan we morgen ochtend op boot. We staan hier vlakbij t noordzee strand. Je mag hier anders dan bij ons gewoon met je auto of camper op t strand staan. Das wel tof. Moet je alleen wel oppassen wanneer t vloed wordt. Dan drijf je onverhoopt weg. Omdat t al laat was, niet gekookt maar een pizza gehaald. T lijkt hier wel Italië met al die itakkers hier. T zonnetje schijnt nog heerlijk en we gaan nu lekker met de beentjes omhoog. Tot schrijfs maar weer.

1. Wilna Vredenberg.:
    12 juni 2023
    Ziet er goed uit Rianne. Zo te zien ook nog steeds mooi weer. Geniet er maar fijn van met jullie beiden. Groetjes, Wilna.
  2. Rianne Heijnen:
    12 juni 2023
    Dankjewel Wilna, hebben jullie t ook heerlijk gehad?
  3. Wilna Vredenberg.:
    13 juni 2023
    Het was erg leuk. Mooi weer gehad, veel gedaan en veel gezien. Nu aan het bijkomen van alle indrukken en het slaapgebrek. Groetjes, Wilna.
  4. Wilna Vredenberg.:
    13 juni 2023
    We hebben het erg leuk gehad. Mooi weer, veel gedaan en veel gezien. Nu aan het bijkomen van alle vakanties. Groetjes, Wilna. (Had net ook al een reactie geplaatst, maar weet niet of hij is overgekomen, kan hem niet weervinden)
  5. Rianne Heijnen:
    13 juni 2023
    Ah mooi, wij zijn inmiddels in Noorwegen aangekomen. Je reactie staat er inderdaad teee keer in hindert niet leuk hoor.