Mijdrecht eo

25 augustus 2023 - Mijdrecht, Nederland

Een paar dagen vrij dus woensdag middag de boel ingepakt en vertrokken. Een camping in de Hoef, een klein plaatsje dichtbij Mijdrecht. Veel zwem en vis water om ons heen. Appie heeft de hengel mee en gaat voor ons avondeten zorgen. Kim en Devinio kwamen ook even aan. Maar wat gevangen werd er niks.
Donderdag de fiets gepakt en naar Muiden gefietst om het kasteel te bekijken  en de tuinen. Prachtig kasteel en met zo’n audio toer kom je veel te weten over hoe het er aan toe ging vroeger. Ook de tuin was prachtig en bijzonder want vroeger was hier de Zuiderzee met zout water en de rivieren hadden zoet water dus brak water voor een tuin aan te leggen was best bijzonder voor die tijd. Kim en Dévinio kwamen mee eten en ‘s avonds spelletjes doen. Het is hier een komen en gaan van vliegtuigen en op de app wordt bijgehouden wat voor type en waar die heen gaat. Vandaag (vrijdag)  onze laatste dag willen de heren weer gaan vissen, kim moet vliegen vandaag en ik ga heerlijk relaxen en een beetje lezen of haken.

tot schrijfs maar weer.

1. Lia Ebbers:
    25 augustus 2023
    Hopelijk blijft het droog..en vangen de heren wat,anders wordt het op een houtje bijten!!Geniet er nog maar even van.
  2. Rianne Heijnen:
    25 augustus 2023
    T is hier nog steeds mooi weer, en hoewel appie toch wat heeft gevangen, gaan we toch maar pannenkoeken eten 🤣
  3. W te molder:
    25 augustus 2023
    Leuk ook wij zijn een paar dagen op vakantie op de salandse heuvelrug zijn wij gaan heerlijk fietsen gr
  4. Rianne Heijnen:
    25 augustus 2023
    Aah heerlijk we Wilma veel plezier