4 juni

4 juni 2018

4 juni,

Gisteren op beale street waren we in een bar waar een band speelde, de zanger was zo’n grote donkere man met een stem als bb  king, gaaf om naar te luisteren. Het plezier van het muziek maken met z’n vieren spatte er van af.

‘s Avonds  zijn we wezen eten  bij Marlows daar voor word je opgehaald met een pink Cadillac. Het was gaaf  om daar in te zitten, en het eten was perfect het vlees gaat 16 uur in een smoker, soort van rook oven, en zuig je zo weg. Er zat een mw zonder tanden te eten volgens Appie, nou dat kan daar ook makkelijk zo zacht dat de steak daar is. Het was zoveel dat we het niet op kregen, geen probleem dan krijg je een doggie bag. Het mooie van al die restaurants is dat er allemaal posters van elvis hangen en muziek gedraaid word van hem. Ook hangen er allemaal tv’s waar zijn films uitgezonden  worden, gaaaaaf 😍snap niet dat dit in nederland niet is. 🤣🤣 . Na een goede laatste 😩nacht (IK WIL HIER NIET WEG) op de graceland campground nog even wat laatste souvenirs gekocht, 😁😬we hebben al tassen vol haha ik hoop dat we t allemaal mee krijgen in t vliegtuig en dat de koffers niet te zwaar zijn. Nou ja ik heb oud ondergoed bij me dat ik weg gooi 😂en de toilet tas is dan ook bijna leeg. Dat scheelt ook al weer. Dan nog een aller aller laatste blik op ons geliefde graceland en dan vooral het plekje achterin waar het kruis staat en Elvis begraven ligt, 😢😢en dan moeten we toch echt weg (zucht)  Vandaag gaan we richting Nashville het mekka van de country muziek, misschien zien we nog waar ilse de lange is geweest voor haar tv programma. Misschien hangt ze daar nog ergens rond, dan spreken we haar in het dialect aan haha dat zou grappig zijn.

1. Wilma te molder:
    5 juni 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie. Veel plezier nog
  2. Evelien ter huurne:
    6 juni 2018
    Wat gaaf Rianne!! Een droom wie werkelijkheid is geworden!! Genieten!
  3. Ellen van Braak:
    7 juni 2018
    Wat een ervaring! Genieten met z'n allen!!!!
  4. Rianne Heijnen:
    7 juni 2018
    Ja wilma, evelien en ellen dit is echt genieten, alles wat we meemaken en de leuke mensen die we ontmoeten.
    Love from the states