Dagje Brugge

24 juni 2021 - Blankenberge, België

Wij dachten vanmorgen buiten te ontbijten, daar was het te fris voor. Dus gezellig in de camper aan t ontbijt met douwe egbert koffie.

t was een mooie route naar Brugge, zo’n 16 km tussen de weilanden en de graanvelden door. Brugge is super gezellig, en gelukkig voor ons was t niet zo druk als normaal in de zomer, fan kun je over de koppen lopen.

ze hebben hier twee van mijn favoriete dingen, namelijk kant en chocolade. Dus mijn dag kan niet meer stuk. Moest op zoek naar garen voor Elly, en waarempel nog gevonden ook.

we hebben een boottocht door de gracht gemaakt

Bij de bierbrouwerij even wat lekkers gehaald. En uiteraard op t terras koffie met warm appelgebak, t is tenslotte vakantie. Nu eerst wat eten en dan nog even naar t strand. Ik zal even wat leuke foto’s uitzoeken om er bij te doen.

t belangrijkste nog vergeten te vertellen. Ze waren met de weg bezig deze was opgebroken, er zaten allemaal archeologen in t gat te scheppen en te vegen. Affijn wij blijven even staan kijken, blijkt dit een begraafplaats te zijn overal vonden ze botten en een schedel. Denk je rust te hebben als je bent begraven, halen ze je er weer uit en stoppen ze je in zakjes.

1. W te molder:
    24 juni 2021
    Nou zo te zien hebben jullie het goed naar je zin vond appie het winkelen ook leuk in brugge
  2. Rianne Heijnen:
    24 juni 2021
    Hallo wilma ja hoor hij vindt winkelen niet erg
  3. Lia:
    24 juni 2021
    Zo te zien vermaken jullie je best! Ziet er goed uit alleen die opgravingen 🤤
  4. Wilma:
    25 juni 2021