Thuis

1 juli 2025 - Aalten, Nederland

Weer thuis na een lange rit vol wegwerkzaamheden uiteraard. Aantal km die we hebben gereden ruim 4600 km. 
we hebben een heerlijke pannenkoek gegeten bij erve kots om t af te sluiten. 

Foto’s

5 Reacties

  1. Elly:
    1 juli 2025
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Heb genoten van jullie verslagen en foto's. Liefs Elly.
  2. Anja Arentsen:
    4 juli 2025
    En nu nagenieten van alle avonturen met de mooie plaatjes die zijn gemaakt, heel leuk om mee te mogen kijken en lezen!
    Groet Anja
  3. Rianne Heijnen:
    4 juli 2025
    Hallo Anja, leuk dat je mee hebt genoten van de verhalen. Nu nog de foto’s uitzoeken en een fotoboek maken.
  4. Ine Piek:
    7 juli 2025
    Hallo Rianne, wat een leuke foto's en verhalen erbij, prachtig..
  5. Rianne Heijnen:
    7 juli 2025
    Dankjewel Ine, leuk dat je gereageerd hebt