Forel eten

23 juni 2025 - Dabojevići, Montenegro

Nou , jullie zullen t niet geloven maar ik heb forel gegeten. Mijn Duitse buurvrouw heeft me geleerd hoe ik hem moet fileren en de tweede vis heb ik zelf gedaan. T smaakte gewoon naar kip. We zaten met een echtpaar uit Duitsland en een echtpaar uit new zeeland. Die waren een jaar onderweg. Heel erg leuk en gezellig was t. 

3 Reacties

  1. Aly:
    23 juni 2025
    😅😅😆💪👍👏👏
  2. Frieda:
    24 juni 2025
    Zo leer je toch nog om vis te eten 👍
  3. Rianne Heijnen:
    24 juni 2025
    Haha idd, vake bu’j te bange 🤣