Forel eten
23 juni 2025 - Dabojevići, Montenegro
Nou , jullie zullen t niet geloven maar ik heb forel gegeten. Mijn Duitse buurvrouw heeft me geleerd hoe ik hem moet fileren en de tweede vis heb ik zelf gedaan. T smaakte gewoon naar kip. We zaten met een echtpaar uit Duitsland en een echtpaar uit new zeeland. Die waren een jaar onderweg. Heel erg leuk en gezellig was t.
3 Reacties
-
Aly:23 juni 2025😅😅😆💪👍👏👏
-
Frieda:24 juni 2025Zo leer je toch nog om vis te eten 👍
-
Rianne Heijnen:24 juni 2025Haha idd, vake bu’j te bange 🤣

